Kerkelijk nieuws
Alle kerkelijke activiteiten worden aangekondigd in kerkblad de Zaaier en in de Kerkbode van de Hervormde Gemeente in de Gemeente Tholen.

De Zaaier

Klik hier om het meest recente exemplaar te lezen (PDF)

Het kerkblad de Zaaier van de Hervormde Gemeente te Scherpenisse verschijnt 4x per jaar rond de 15e van de maanden februari, mei, augustus en november. Elk kerkelijk meelevend gezin in de gemeente ontvangt dit blad. Tweemaal per jaar op de laatste zondag van de maanden mei en november wordt er een collecte gehouden voor de kosten van de Zaaier. Voor deze collecte staat er op die zondagen een bus in de toren.

Kopij voor de Zaaier inleveren uiterlijk op de eerste dag van de maand waarin de Zaaier verschijnt.

Eindredactie
De eindredactie van kerkblad de Zaaier is de kerkenraad.

Kerkbode

De Kerkbode voor de Hervormde Gemeenten in de Gemeente Tholen, verschijnt om de veertien dagen. Abonnementsprijs is € 23,00 per jaar.

Kopij voor de kerkbode wordt verzorgd door de predikant en kerkenraad. De bezorging geschiedt door de uitgever.

Opgave abonnementen

Kerkelijke Pers Zeeland